IT Service Management
Cherwell Service Management er nemt at bruge, konfigurere og vedligeholde
Cherwell er en service management løsning og platform som kommer stærkt konfigureret fra starten. I forhold til ITIL understøttes og kommer løsningen med 11 ITIL®-processer fra start, samt yderligere mange faciliteter til organisationer der stiller mere komplekse krav.
Cherwell er en avanceret og kodefri service platform som gør det muligt, at du hurtigt kan tackle skiftende og voksende krav på tværs af organisationen. Cherwell har en baggrund i IT Service Management og tilbyder også færdige applikationer og funktionaliteter fra IT til Facilities, HR, Sikkerhed og Finance.
IT SERVICE MANAGEMENT
Opgrader til en Service Management løsning med integrerede processer og overbevisende workflow bygget på en fælles platform.
Med en komplet pakke af funktioner forbedrer Cherwell® Service Management din mulighed for en effektiv Service management løsning, med ekstraordinære kundeoplevelser, til en pris som din organisation har råd til.
Læs mere her: Cherwell IT Service Management
ITIL PROCESSER
Få fordel af de 11 mest anvendte ITIL®-processer i Cherwell Service Management.
Cherwell Service Management giver dig mulighed for at automatisere og optimere ITIL processer og sikre løbende serviceforbedringer.
Brug ITIL processer som Incident Management, Problem Management og Request Fulfillment, og få fordel af de vigtigste ITIL forandringsprocesser som Change, Configuration og Release og Deployment Management.
Læs mere her: Cherwell ITIL processer
INCIDENT OG REQUEST MANAGEMENT
Du kan indsende og udføre request’ om varer, ydelser og tjenester, rapportere problemer og kontrollere status, opfylde anmodninger og afhjælpe hændelser. Bare husk, at uanset om disse sager rapporteres af slutbrugerne via selvbetjeningsportal, indtastes af teknikere eller er oprettet automatisk, så måler brugerne dig ikke på antallet af sager, men på hvor effektivt et workflow, de møder under sagsbehandlingen.
Med Cherwells nemme konfiguration og automatisering af opgaver bliver din Incident og Request Management yderligere strømlinet og effektiviseret.
Læs mere her: Incident & Request Management
CHANGE MANAGEMENT
Ændringer i IT er en hovedkilde til driftsstop og nedbrud, og Change Management-processer, der er designet til at afhjælpe dem, er ofte vanskelige at gennemføre.
Cherwell Change Management er kendetegnet ved enkel konfiguration og forbedret oplevelse af en af de mest udfordrende ITSM-processer.
Cherwell Change Management opfylder 100 procent af PinkVerify ITIL 2011-kravene og løser derved den enkelte virksomheds udfordringer indenfor Change Management.
Cherwells enkle konfiguration og automatisering fremmer både implementeringen af Change Management-processen og udførelsen af ændringerne.
Læs mere her: Change Management i Cherwell
CONFIGURATION MANAGEMENT - CMDB
Styrk dine ITSM-processer med et enkelt billede af hele din IT-infrastruktur.
Med Cherwells CMDB kan du effektivisere Problem Management gennem faktabaserede konsekvensanalyser og risikovurderinger af IT-ændringer.
Cherwell’s CMDB gør det muligt for IT-organisationen at visualisere nøjagtigt hvordan applikationer, servere, databaser, netværk og lagerenheder interagerer, og giver dig dermed mulighed for at styre infrastrukturen mere effektivt.
En CMDB data model der understøtter dine behov på kort og lang sigt gør, at Cherwell bliver det naturlige midtpunkt i en CMDB.
Læs mere her: Configuration Management i Cherwell
IT ASSET MANAGEMENT (ITAM)
Få bedre overblik over dine IT-aktiver.
Effektiv forvaltning af software og hardware aktiver kræver styring af hele IT-aktivets livscyklus.
IT-organisationen har brug for en meget høj grad af information og transparens, for effektivt at kunne styre enhver proces, der involverer konfigurationspunkter.
Information som f.eks: Hvem er ansvarlig for et aktiv, hvem bruger det, hvor er det placeret, hvornår det blev erhvervet, hvilke leje- eller supportkontrakter er forbundet, og meget mere.
Disse oplysninger er afgørende for effektiv Incident, Problem, Request, Change og Service Level Management.
Læs mere her: Cherwell Asset Management