Support: +45 2210 2043 Hovednummer: +45 2210 2040

Enterprise Service Management

Giv alle medarbejdere en god serviceoplevelse med Cherwell Enterprise Service Management

 

I dag er IT i større grad en integreret del i de fleste organisationer. Dette sker ud fra ønsker om at strømline, automatisere og digitalisere processer og opgaver i hele organisationen. Samtidig kommer det på baggrund af, at en serviceafdeling indenfor samme organisationen i bund og grund beskæftiger sig med de samme kerneopgaver. 

 

Enterprise Service Management, eller Shared Services Center, dækker over det at samle de forskellige services på tværs af organisationen. Cherwell Enterprise Service Management er bygget på Cherwell CORE platformen, som gør det muligt for dig at automatisere arbejdsgange, integrere systemer og forbedre medarbejdernes produktivitet for afdelinger indenfor og udenfor de traditionelle grænser for IT.

 

I 2020 blev Cherwell udnævnt som ”Leader” indenfor Enterprise Service Management området i den seneste Forrester Wave. Med en stor vækst igennem de seneste 10 år, er Cherwell ”vokset” ud af IT-afdelingen og benyttes i dag som et værktøj til at levere services på tværs af afdelinger. Cherwell Enterprise Service Management har mange tilpasningsmuligheder og anvendes i dag af mange forskellige brancher til at understøtte arbejdet og processer i forskellige afdelinger.

 

Fordele med Cherwell Enterprise Service Management 

 

Skab værdi på kort tid 

Med Cherwell Enterprise Service Management kan du lave automatiseringer til at passe specifikt til dine organisatoriske behov. Vi tilbyder med Cherwell en løsning der har nemme og simple opgraderinger, som  gør det muligt at levere mere værdi på kort tid. 

 

Øg produktiviteten blandt medarbejdere 

Med en selvbetjeningsportal kan du på kort tid forbedre arbejdet for flere af organisationens medarbejdere. Samtidig reducerer du tid, omkostninger og ressourcer ved at automatisere arbejdsopgaver som kræver struktur og overblik. For eksempel har HR-medarbejdere mulighed for at arbejde mere effektivt og kan fokusere på de vigtigste arbejdsopgaver ved at automatisere og digitalisere det at håndtere processen omkring nye medarbejdere i onboardingprocessen. 

 

Reducer omkostninger 

At samle tjenester fra forskellige udbydere på en enkelt platform skaber betydelig værdi og sænker administrationsomkostninger, licenser og vedligeholdelse. Det er samtidig en god investering på længere sigt at flere af organisationens ansatte benytter sig af det samme system, da der nemmere kan deles viden mellem medarbejderne. 

 

Sammensæt din egen Cherwell løsning

Cherwell Enterprise Service Management har flere moduler, som du kan sammensætte efter dine specifikke behov. 

  • Cherwell CORE platformen
  • IT Service Management (ITSM) 
  • Facilities Service Management (FSM) 
  • HR Service Management (HRSM) 
  • Project and Portfolio Management (PPM) 
  • Information Security Management (ISM)

 

Cherwell IT Service Management 

Cherwell IT Service Management er en kodefri ITSM-løsning med 11 PINK-Verificerede ITIL-processer. IT Organisationer kan på kort tid forbedre serviceleveringer og øge produktiviteten og effektiviteten blandt organisationens medarbejdere. Cherwell IT Service Management tilbyder hurtige opgraderinger, samtidige brugerlicenser og en brugervenlig løsning, der kan imødekomme dine krav og behov.

Læs mere om Cherwell IT Service Management

 

Cherwell HR Service Management 

Med Cherwell HR Service Management har du mulighed for at strømline og automatisere HR-arbejdsopgaver, og få tilfredse og produktive medarbejdere. Der er mange arbejdsopgaver forbundet med onboardingprocessen, og der kan også være mange tilknyttede processer om information, uddannelse, værktøjer osv. Med Cherwell HR Service Management kan du holde styr på alle detaljerne og processerne i et samlet system, når der kommer en ny medarbejder til organisationen. 

Læs mere om Cherwell HR Service Management

 

Cherwell Projekt – og Porteføljsestyring (PPM) 

Cherwell Projekt-og Porteføljestyring giver dig et samlet overblik over alle organisationens projekter og ressourcer. Formålet med at samle alle organisationens projekter er, at du på kort tid kan finde informationer på projekters status og rollefordeling. Du har dermed mulighed for at tage bedre beslutninger på baggrund af struktureret data. 

Læs mere om Cherwell Portefølje- og Projekt Management 

 

Cherwell Information Security Management 

Med Cherwell Information Security Management får du og dit sikkerhedsteam mulighed for at have kontrol over sikkerheden og eventuelle processer vedrørende sikkerhedsmæssige foranstaltninger. Benyt dig af Configuration Management Database (CMDB) til at spore livscyklussen og de kritiske sikkerhedsaspekter relateret til systemerne i dit miljø. Forbind organisationens Governance, Risk og Compliance. 

Læs mere om Cherwell Information Security Management 

 

Går du med tanker om Enterprise Service Management og digitalisering?

Så kig på Cherwell Enterprise Service Management. Den samler forskellige serviceområder i en fælles selvbetjeningsportal, der kan automatiseres via workflow, dashboards osv. Cherwell Enterprise Service Management gør arbejdet enklere og nemmere, og med brugerne i fokus, leveres der bedre services i virksomheden for lavere omkostninger. 

 

Kontakt Clever Choice her

 

Vi har leveret en række Cherwell-projekter til både offentlige og private organisationer. Projekterne varierer i forskellige størrelser af organisationer, fra 100 til mere end 45.000 medarbejdere. 


 

Cherwell Enterprise Service Management

 

Book et møde og få en gratis Cherwell Demo

/Files/Images/CC_Ny_Feb17_logo_hvid_korrigeret.png

© 2021 Clever Choice

Følg os her

Cookie- og Privatlivspolitik

 

 

Adresse: 
Industrivej 44 C,2
4000 Roskilde

Bank: Nykredit
CVR: 36055944

 

 

 

SKI-rammeleverandør logo

Børsen Gazelle pris 2020  

Børsen har udnævnt Clever Choice som Gazelle virksomhed