Support: +45 2210 2043 Hovednummer: +45 2210 2040

Cherwell Incident Management

Benyt dig af Incident Management 

I dagligdagen opstår der ofte afbrydelser af services eller andre ikke planlagte forstyrrelser af en given service. Dette kan for eksempel være en printer der ikke fungerer optimalt, en computer der ikke vil tænde, eller at en medarbejder ikke kan oprette forbindelse til en server. Disse ikke-planlagte afbrydelser skal helst genoprettes hurtigt, uden at yde skade på organisationen. 

 

En ikke-planlagt afbrydelse af en IT-service eller en reduktion i kvaliteten af IT-Servicen defineres som et Incident, og håndteringen af Incidents, der forekommer i løbet af dagen, betegnes som Incident Management. Et Incident skal som udgangspunkt forsøges at genoprette hurtigst muligt, for hvis ikke afbrydelsen behandles korrekt og på kort tid, kan den forårsage uventede problemer senere. I værste tilfælde kan afbrydelsen have en direkte indflydelse på organisationens forretningsaktiviteter, og derfor betegnes Incident Management som en af de vigtigste ITIL-processer og samtidigt en grundlæggende disciplin indenfor IT Service Management området. 

 

Med Cherwell Incident Management kan du nemt og hurtigt indsende sager om tjenester, problemer og ikke-planlagte hændelser via en brugerportal. Samtidig har du mulighed for at kontrollere status, opfylde anmodninger og afhjælpe afbrydelser.

 

Skab struktur og overblik med Cherwell Incident Management

Det at løse Incidents og håndtere Requests effektivt er fundamentet for en vellykket IT Service Desk funktion. Med en IT Service Desk har du mulighed for at danne et overblik og samle alle organisationens Incidents. Dermed kan supportere hurtigt undersøge og analysere de ikke-planlagte afbrydelser. Ved brug af automatisering kan der hurtigt findes en løsning til afbrydelsen, og på kort tid kan service gendannes og komme tilbage til normal status i driften. Dette minimerer påvirkninger af afbrydelsen og er med til at understøtte niveau af IT-servicekvaliteten. 

 

En effektiv og brugervenlig IT-selvbetjeningsportal

Med Cherwell tilbyder vi en IT-selvbetjeningsportal, der har til formål at reducere mængden af Incidents og Requests, der håndteres af Servicedesken. IT-selvbetjeningsportalen er let konfigurerbar, der kan skræddersyes til de forskellige kunder, brugere og roller. Cherwell IT-selvbetjeningsportalen kan desuden indeholde vidensartikler til slutbrugeren, hvilket øger brugervenligheden og kan erstatte nogle af de gentagne og typiske spørgsmål. 

 

Konfigurer dit eget unikke Dashboard

Med et dashoard får du et rollebaseret øjebliksbillede som viser hvilke sager der er igangsat, hvilke der er overskredet og hvem der arbejder på dem. Dermed danner du et struktureret overblik over antallet af sager og incidents, og kan derfor hjælpe både supportmedarbejdere og brugere med at skabe effektiv fremdrift på sagerne. 

 

Med Cherwell tilbyder vi en kodefri IT Service Management løsning, hvor du selv har mulighed for at konfigurere automatiseringer og et dashboard, som passer specielt til dine behov og krav. Dermed har du mulighed for at effektivisere og strømline IT-relaterede processer og understøtte arbejdet i IT-afdelingen. 

 

Request Fulfillment 

Cherwell Request Fulfillment giver dig mulighed for at automatisere godkendelser og opgaver, som medvirker til at det er hurtigere og mere effektivt at håndtere alle forespørgslerne. Bare ved at automatisere nulstilling af adgangskoden alene, kan dette reducere en betydelig mængde tickets og sparre tid. 

 

Læs mere om Request Fulfillment her

 


 

 

 

Vil du vide mere om Cherwell Incident Management? 

 

Så udfyld gerne vores kontaktformular, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt. 

Vi glæder os til at høre fra dig. 

 


Kontakt Clever Choice her for at høre mere om Security Management 

 

Teddy Schou, Managing Partner hos Clever Choice.

 

Kontakt os her

/Files/Images/CC_Ny_Feb17_logo_hvid_korrigeret.png

© 2021 Clever Choice

Følg os her

Cookie- og Privatlivspolitik

 

 

Adresse: 
Industrivej 44 C,2
4000 Roskilde

Bank: Nykredit
CVR: 36055944

 

 

 

SKI-rammeleverandør logo

Børsen Gazelle pris 2020  

Børsen har udnævnt Clever Choice som Gazelle virksomhed