Cherwell Service Management er udnævnt som 'Leader' i den seneste Ovum Market Radar rapport.
Ambitionen om at digitalisere processer og IT-understøtte måden man arbejder på, har været ønske i mange virksomheder. Specielt i dag hvor IT i større grad bliver en integreret del i flere serviceafdelinger i forbindelse med at strømline arbejdsprocesser og skabe overblik over de forskellige afdelinger i virksomheden.
Rapporten fra Ovum tager fat i tendensen om at skabe et bedre overblik over virksomheden med Enterprise Service Management, og rapporten undersøger IT Service Management (ITSM) markedet med fokus på at finde de løsninger, der øger medarbejdernes oplevelser og produktivitet.
Ovum Market Radar sammenligner de ti førende IT Service Management-løsninger i rapporten. I Rapporten er Cherwell udnævnt som 'Leader' indenfor Enterprise Service Management- området med fokus på medarbejderoplevelsen. Her understreges det at Cherwell Service Management udnævnes som 'Leader', fordi løsningen indeholder funktioner der er designet til levere et godt samspil mellem medarbejderne og deres måde at arbejde på – specielt i forhold til medarbejderproduktiviteten.
Rapporten fra Ovum opsummerer endvidere de stærke sider ved Cherwell Service Management som for eksempel at løsningen er en kodefri platform. Download rapporten her, hvis du er interesseret i at læse hvorfor Cherwell Service Management er blevet udnævnt som 'Leader'.
Denne hjemmeside bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på vores hjemmeside