Tidligere i denne uge gik Eltel Networks live med deres Cherwell Service Management løsning. Dagen blev fejret med ”go–Live” kage og tale til teamet omhandlende at komme i mål på tid og budget.
Eltel kombinerer elektricitet, tele og IT i et effektivt samspil og udgør en konkurrerende spiller, der er med til at sikre livslinjerne i det moderne samfund. Med Eltel's nye Cherwell løsning vil medarbejdere såvel kunder kunne bruge løsningen. Dette vil øge effektiviseringen af de interne arbejdsprocesser hos Eltel, til gavn for kunderne. Et eksempel på optimering er bedre teknisk understøttelse af arbejdsprocessen for kørende teknikere med mulighed for tildeling og løsning af opgaver, uden behov for telefonisk kontakt med support afdelingen.
Efter tre måneders projekt, er vi hos Clever Choice stolte og ydmyge over at være med til at bidrage til deres nye løsning, der skal håndtere kundesager.
God vind på rejsen.
Denne hjemmeside bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på vores hjemmeside